کرمانشاه؛

امحای بیش از 80 تن فرآورده دامی ناسالم

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف، ضبط و امحای حدود 82 تن انواع فرآورده‌های خام دامی ناسالم از مراکز عرضه و کشتارگاه‌های استان طی چهار ماهه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهدی ظفری‌پور سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت:طی چهار ماهه سال‌جاری 30 هزار و 635 مورد بازدید از مراکز فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان کرمانشاه انجام شد.

ظفری پور با بیان اینکه تعداد موارد غیربهداشتی مشاهده شده در این بازدیدها  یک‌هزار و 888 مورد بود و 109 مرکز متخلف در این مدت به مراجع قضایی معرفی شده‌اند افزود:در این مدت 104 مرکز متخلف نیز با اخذ دستور قضایی پلمب شدند و 27 تن و 183 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی ناسالم از مراکز تهیه، فرآوری و عرضه در سطح استان کشف، ضبط و امحا شد.

وی با اشاره به اینکه 37 تن و 310 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم از کشتارگاه‌های استان  کرمانشاه ضبط شد گفت: در این مدت 17 تن و 426کیلوگرم لاشه طیور نیز از کشتارگاه‌های طیور استان کشف، ضبط و امحا شد.

ظفری پور  از شهروندان خواست که از خرید گوشت کشتار غیرمجاز خوددارى کرده و فرآورده‌های خام دامی و مواد پروتئینی مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر از مراکز معتبر و مجاز زیر نظارت دامپزشکی تهیه کنند و شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن چهار رقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 به اطلاع کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.

 

انتهای پیام/ز

پلمپ بیش از 100مرکز متخلف عرضه فرآورده دامی در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار