میزبانی گالری‌های تهران از هنردوستان در گرم‌ترین ماه سال

هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود.

بهگالری هایی که در هفته دوم مرداد ماه برپاست گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم:

 

گالری رواق هنری میلاد

جمعی از هنرمندان تصویرسازی از جمله سعید آزادی، مریم اسداللهی، افسانه پنجی، فاطمه پناهی، امین حجت، دینا خاکپور، نیکی زند، زهره سعیدی همراه با اساتید این رشته هنری چون سیما پاک سرشت، منیره فدایی و فرزانه محبوبی از 12 تا 18 مرداد ماه سال جاری آثار خود را در این گالری عرضه کرده اند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری رواق هنری میلاد مراجعه کنند.

 

گالری ساربان

عمار عیسی پور به همراه جمعی از هنرمندان از جمله کورش قاضی مراد، محسن کرمی، سعید نقاشیان، بابک یاقوتی، ایمان صفایی، محمد دباغ، لیلا میری و فرناز جهان بین، آثار خود را در این گالری از 6 مرداد ماه سال جاری عرضه کرده اند. این نمایشگاه تا 16 مرداد ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ساربان مراجعه کنند.


گالری ابد

امین شاهد به همراه جمعی از هنرمندان از جمله کوروش ادیم، صالح تسبیحی، زهرا خرمی، محمد علی فاموری، امید شلمانی، صمد قربان زاده، مجید کورنگ بهشتی، مهدی مقیم نژاد و مهدی طالقانی آثار خود را از 6 مرداد در این گالری عرضه کرده اند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ابد مراجعه کنند.


گالری نگاه

جمعی از هنرمندان مانند فریده لاشایی، رضا درخشانی، ابوالقاسم سعیدی، آیدین آغداشلو، محمد علی ترقی جاه، رضا مافی، محمود زنده رودی، منوچهر نیازی، ناصر اویسی، غلامحسین بامی، مهدی سحابی، پرویز کلانتری، حسینعلی ذابحی و عبدالحمید پازوکی آثار خود را از 6 مرداد ماه در این گالری عرضه کرده اند. این گالری تا 1 شهریورماه سال جاری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند.

 

نگارخانه اکنون 

جمعی از هنرمندان از جمله ماندانا زمانی، مریم موسوی، میترا معراجی، مهتاب جاوید، مریم جزایری، راحله احسانی، زینب قاسمی، غزال غزنوی، نسرین سهامی، نوشین آخوندی، زهره سمندوک، زهرا یوسف‌پور, سپیده کاید، زهره الفتی، مانا جعفری، افسانه اعلمی، حجت سالار محمدی، هنگامه محتشمی، مریم بصیرت‌خواه، مسعود سهیلی‌نژاد، بهارک مالک مقدم، اشكان بهجو و غزاله حبيبی آثار خود را از 13 تا 28 مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده اند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه اکنون مراجعه کنند.

 

گالری آرت سنتر

سومین نمایشگاه گروهی محیط زیست و اولین نمایشگاه مستقل هنری زیست‌محیطی گروه فرهنگی جان زمین توسط هنرمندانی چون علی اتحاد، سعید احمد زاده، مهدی احمدی، امیر اصغر زاده، فریدون امیدی، علیرضا امیرحاجبی، مهناز پسیخانی، نیکو ترخانی، جمشید حقیقت شناس، محمد حمزه ای، بهروز دارش،کامبیز درم بخش،لیلا رفاهی،نسرین شاپوری آذر و کیوان عسکری در این گالری از 13 تا 28 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری آرت سنتر مراجعه کنند.

 

گالری هپتا

کیانا فرهودی به همراه جمعی از هنرمندان از جمله هادی آذری، آبنوس البرزی، سمیه امیری، آروین ایل بیگی، مهسا ایمانی، امید پورآذر، شقایق رئوفی، پویا شاه حیدری، سهیلا شمس، فرزانه قدیانلو، سحر مختاری، طلا وهاب زاده و پوریا هنرمند آثار خود را از 13 تا 25 مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری هپتا مراجعه کنند.

 

نگارخانه کاوه

ابراهیم وفایی آثار خود را در این گالری از 13 تا 18 مرداد ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه کاوه مراجعه کنند.

 

نگارخانه ترانه باران

علی اشرف صندوق آبادی آثار خود را از 13 تا 23 مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه ترانه باران مراجعه کنند.

 

نگارخانه کبیری

مطهره وکیلی آثار خود را در این گالری از 13 تا 18 مرداد ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه کبیری مراجعه کنند.


گالری شلمان

زهره زرفام آثار خود را از 13 تا 16 مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری شلمان مراجعه کنند.


گالری فردا

فرشته ویسی، آثار خود را در این گالری از 13 تا 19 مرداد ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری فردا مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

مردادماه ۹۶ در گالری های پایتخت چه می گذرد؟

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار