فغان پور: صحبتی در مورد تغییر محل یوزپلنگ روی لباس تیم ملی با آدیداس نداشته ایم

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته آخرین طرح پیشنهادی فدراسیون فوتبال به آدیداس ارائه شد اما درمورد تغییر محل یوزپلنگ روی پیراهن تیم ملی بحث نکرده ایم.

فغان پور: برای تغییر محل یوزپلنگ روی لباس تیم ملی با آدیداس بحث نکرده ایم/ برای عقد قرارداد به دبی می رویمصفی الله فغان پور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس بیان کرد: روز گذشته بخشی از بندهای پیشنهادی آدیداس را اصلاح کردم و نظرات فدراسیون فوتبال برای این شرکت ارسال شد. طرفین بارها بندهای پیشنهادی خود  را برای عقد این قرارداد ارائه کرده اند و  ارزیابی های مختلفی انجام شده است. 

او درباره احتمال تغییر جای  یوزپلنگ  روی پیراهن های جدید تیم ملی اظهار داشت: هیچ بحثی درمورد کنارگذاشته شدن یوزپلنگ از روی پیراهن های تیم ملی انجام نشده است. رئیس فدراسیون فوتبال بحث تنظیم قرارداد با آدیداس  را در اختیار بخش حقوقی قرار داده و ما هم در حال انجام دادن این امر هستیم. نشست های حضوری و غیرحضوری مختلفی با نمایندگان شرکت آلمانی داشته ایم و  بیش از 70 یا 80 بند را برای امضا قرارداد  بررسی کرده ایم. در حال حاضر هم آخرین پیشنهادمان را ارائه داده ایم و منتظر جواب آدیداس هستیم.  متاسفانه در این میان افرادی که اطلاع خاصی از جزئیات مذاکرات ندارند، مطالبی را مطرح می کنند که صحت ندارد.

فغان پور درمورد طرح نهایی فدراسیون فوتبال برای پیراهن تیم ملی گفت: در بحث فنی پیراهن تیم ملی تغییراتی ایجاد می شود تا این لباس ها مناسب شرایط آب و هوایی محل تمرینات و بازی های تیم ملی باشد. در مورد یوزپلنگ که نماد ملی کشورمان است هم  باید بگویم بحث خاصی صورت نکرفته است. نکته ای که مدنظر فدراسیون فوتبال قرار دارد و تاکنون با آدیداس درمورد آن به تفاهم نرسیده ایم،  اینست که لوگو حامیان  مالی فدراسیون در کدام قسمت از لباس درج شود. مسئولان شرکت آدیداس هم خواستار تغییر محل درج یوزپلنگ نیستند.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره زمان و محل مذاکرات دور جدید بین نمایندگان فدراسیون و شرکت  آدیداس اظهار داشت: در ماه های اخیر نشست های مخلفی بین  طرفین در تهران و دبی برگزار شده است.  طبق دعوت مسئولان آدیداس، پس از ارزیابی پیشنهاد جدید فدراسیون فوتبال  درمورد طرح پیراهن و مفاد قرارداد از سوی نمایندگان این شرکت ، به دبی می رویم و به احتمال فراوان قرارداد را  در آن نشست به امضا می رسانیم.

انتهای پیام/

توضیحات مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درمورد قرارداد با آدیداس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار