برقراری قوانین منع رفت و آمد در کشمیر

نیروهای امنیتی هند با اتخاذ تدابیر امنیتی شدید، مقررات منع رفت و آمد را در کشمیر برقرار کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی کشته شدن یکی از سرکردگان گروه‌های شبه نظامی و دو غیر نظامی در منطقه کشمیر هند، نیروهای پلیس و ارتش هند روز چهارشنبه با اتخاذ تدابیر امنیتی شدید، مقررات منع رفت و آمد را در این منطقه برقرار کردند.

بر این اساس، هزاران نیروی پلیس و ارتش هند به دلیل نگرانی از آغاز درگیری و خشونت در منطقه کشمیر، مقررات منع رفت و آمد را در برخی نواحی این منطقه برقرار کردند .

تشدید تدابیر امنیتی و مقررات منع آمد و شد در منطقه مورد مناقشه کشمیر پس از آن به اجرا درآمد که یکی از رهبران گروه‌های شبه نظامی در درگیری با ماموران امنیتی کشته شد.

هزاران مامور پلیس و ارتش با استقرار در مناطق قدیمی شهر سرینگر مرکز بخش کشمیر تحت کنترل هند و برقراری مقررات منع آمد و شد از ساکنان این منطقه خواستند در خانه هایشان باقی بمانند .

ماموران پلیس و ارتش هند عملیات گشت زنی را در بخش های قدیمی سرینگر افزایش و موانع فلزی و سیم های خاردار در خیابان های این منطقه برپا کردند .

ماموران امنیتی هند همچنین برای جلوگیری از اعتراض های دانشجویی بر ضد دولت برای دومین روز متوالی همه مدارس و دانشگاهها را تعطیل کردند .در همین حال پس از فراخوان سه تن از رهبران جدایی طلب در منطقه کشمیر هند از مردم برای شرکت در اعتصاب سراسری ، مراکز تجاری و بانک ها روز چهارشنبه تعطیل شدند .

انتهای پیام/

برقراری حکومت نظامی در کشمیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار