یاسوج؛

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام عزل شد

مدیریت قبلی شبکه بهداشت و درمان چرام عزل شد و علی جعفری از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مسعود احتشامی از مدیریت شبکه بهداشت و درمان چرام عزل شد و علی جعفری از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

در ابتدای جلسه که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم شروع شد،دکتر ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با عرض تبریک دهه کرامت بیان کرد:مراکز بهداشتی ما بدون حضور رسانه به هیچ جایی نمی رسد و رسانه می تواند به ما کمک زیادی کند.

وی افزود: اعتقاد ما کیفی سازی بوده و همانگونه که خداوند توفیق داده است،سلامتی انسان در مراکزبهداشتی هدف ماست.

دکتر نعیمی اظهار کرد:حدود6ماه است که حرفها و حدیث های این مدیر در دستور کار بوده که به دلایلی عقب افتاد.

نعیمی اضافه کرد:با توجه به حساسیت بهداشت و درمانی و سلامت مردم و همچنین پیگیری فعالیت های عمرانی،این تودیع و معارفه به عقب افتاده بود و با همکاری و هماهنگی ریاست و مسئولان دانشگاه علوم پژشکی استان و فرماندار چرام بوده است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه دلیل عدم حضور مدیر شبکه بهداشت چرام در جلسه تودیع و معارفه خود چیست،گفت:هیچ اتفاقی نیافته است و ظاهرا به دلیل کاری حضور نیافت و به هر دلیلی در جلسه ی شورای اداری در خدمت شما خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا این مسئول از این جلسه باخبر بوده و رضایت کامل داشته است،بیان کرد:انشالله که رضایت دارند.

در ادامه اهداء لوح تقدیر مدیر تغییریافته شبکه بهداشت چرام را به برادرخانم وی دادند و دیگری انتطار پزشک چرامی از سیستم فنی مراکز بهداشتی چرام بود.
گفتنی است که علاوه بر عدم حضور مدیر تغییریافته شبکه بهداشت،هیچ کدام از اعضای شورای اداری در این جلسه حضور نداشته که معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد این جلسه را درون سازمانی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

حواشی تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت چرام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار