یاسوج؛

۱۳۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های برق‌رسانی در بهمئی هزینه شد

مدیر برق ناحیه بهمئی از اجرایی شدن ۷۴ پروژه برق‌رسانی در دولت یازدهم در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های برق‌رسانی در بهمئی هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمد برزین زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت برق‌رسانی در استان در دولت یازدهم، اظهار داشت: از سال 92 تا کنون 74 پروژه برق‌رسانی در چهار بخش اجرایی در این استان اجرایی شد.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بهمئی با بیان اینکه 130 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه‌های برق در این شهرستان هزینه شد، عنوان کرد: پروژه‌های اجرایی شده در دولت یازدهم در این شهرستان در بخش‌های اصلاح و توسعه، برقرسانی روستایی، کاهش نرخ تلفات انرژی و روشنایی معابر بوده است.

وی گفت: اعتبارات تخصیص یافته برای اتمام این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بود.

برزین زاده تصریح کرد: برای نخستین بار 18 خانواده روستایی در شهرستان بهمئی با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی از نعمت برق برخوردار شدند.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بهمئی، بیان کرد: به طور قطع با به بهره‌برداری رسیدن ایستگاه برق این شهرستان در آینده نزدیک بخش اعظمی از مشکلات برق بهمئی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/غ

اجرایی شدن ۷۴ پروژه برق‌رسانی در بهمئی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار