کرمان؛

باشگاه های اسکیت زیر ذره بین مسئولان

رئیس هیأت اسکیت استان کرمان از نظارت جدی بر باشگاه های اسکیت استان طی نیمه دوم شهریور ماه امسال به بعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی، فلسفه اصلی ورزش را تلاش برای ایجاد شادابی، نشاط و سلامتی در افراد جامعه عنوان کرد و گفت: باشگاه ها در این مهم نقش بسیار تعیین کننده ای دارند، پس بایستی از سوی افراد مسئول بر عملکرد باشگاه‌ها و مدیران ورزشی نظارت جدی اعمال شود تا پیشاپیش از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود و رفته رفته به سمت جامعه ای سالم حرکت کنیم.

وی افزود: اگر باشگاه‌ها که اکثر آنها از عنوان فرهنگی و ورزشی استفاده می‌کنند، به وظیفه اصلی خود در تربیت ورزشکارانی با روحیه پهلوانی و ترویج فرهنگ اخلاق‌مداری توجه ویژه نداشته باشند، نمی‌توان به داشتن جامعه‌ای سالم امیدوار بود.

آشورماهانی با تشکر و قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به منظور نظارت جدی بر حسن انجام وظیفه باشگاه ها، خاطر نشان کرد: هیأت اسکیت استان کرمان نیز از نیمه دوم شهریور ماه امسال، نظارت دقیق بر عملکرد باشگاه های ورزشی اسکیت استان را در دستور کار خود قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بدین منظور تیم‌های نظارتی و بازرسی هیأت اسکیت استان از تمام پیست های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی و دولتی فعال استان در رشته اسکیت بر اساس شاخص های درجه بندی باشگاه های ورزشی، بازرسی بعمل می آورند.

رئیس هیأت اسکیت استان کرمان به اهداف پیش‌بینی شده برای این طرح اشاره کرد و یادآور شد: در مرحله نخست این طرح، عملکرد مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی اسکیت مورد ارزیابی قرار می گیرد و به موازات آن، ضمن شناسایی مربیان، امکانات، تجهیزات، کاستی‌ها و کمبودهای موجود در باشگاه ها، در زمان تعیین شده، به منظور رفع مشکلات ضروری اقدام و تلاش می شود تا هر یک از باشگاه هاى اسکیت بر حسب امتیازات بدست آورده برای مدت یکسال درجه بندی شوند .

آشورماهانی سالم‌ سازی و استاندارد سازی پیست ها و باشگاه های ورزشی اسکیت را از جمله ی مهمترین اهداف اجرای طرح فوق دانست و پیش بینی کرد: مدیران باشگاه های اسکیت نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.

وی تأکید کرد: در صورتی که مدیران باشگاه‌های اسکیت همراهی لازم را با بازرسان و ناظران هیأت نداشته باشند، با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/ب

باشگاه های اسکیت زیر ذره بین مسئولان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.