کرمان؛

تنیس باز کرمانی بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی کشور

ونداد غیبی، تنیس باز کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور رده ی زیر 14 سال بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان گفت: رقابت های تنیس قهرمانی کشوردر رده های زیر 12 و 14 سال به مدت یک هفته به میزبانی یزد برگزار شد.

وی افزود: سرانجام در فینال رده سنی زیر 14 سال، علی یزدانی با نتیجه ی 2 بر یک ونداد غیبی را مغلوب کرد و قهرمان شد، غیبی در جایگاه دوم ایستاد، آرگین تارینیان و سهیل زندی فر نیز به صورت مشترک عنوان سوم مشترک این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

کریم زاده کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور در رده زیر ۱۴ سال در یزد را به ونداد غیبی، خانواده، مربی وی و جامعه تنیس استان کرمان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: بیش از پیش شاهد پیشرفت تنیس استان در سطح ملی و بین المللی باشیم.

مسابقات تنیس قهرمانی کشور در رده های سنی 14 و 12 سال از 8 تا 12 مرداد جاری با حضور نمایندگانی از استان های سراسر کشور به میزبانی یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تنیس باز کرمانی بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار