ساری؛

پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیاردی کم بهره به متقاضیان ساکن روستا‌ها

۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره امسال به متقاضیان ساکن روستا‌ها پرداخت می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آئین واگذاری رایگان حدود هزار فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران در مسجد قائمیه روستای موسی آباد شهرستان نوشهر، گفت: با امضای تفاهم نامه‌ای میان این بنیاد، استانداری‌ها و بانک سینا برای اشتغال زایی در مناطق محروم، هرسال به متقاضیان ساکن روستا‌ها حدود ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود.


وی با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات از سال گذشته آغاز شد، افزود: سهم مازندران از این منابع بانکی حدود ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و تاکنون حدود یک سوم آن پرداخت شده است.


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در حوزه طرح‌های اشتغالزایی نظیر پرورش ماهی در قفس‌های دریایی و یا دیگر فعالیت‌های اشتغالزایی، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ادارات ذیربط از این نوع تسهیلات بهره‌مند شوند.


سعیدی کیا افزود: ۴۵ هزار فقره سند بنیاد علوی در کشور از سه سال قبل تاکنون به مردم واگذار شده است.


وی گفت: نزدیک به ۱۷ هزار فقره از این اسناد سال گذشته به صورت رایگان به متقاضیان واجد شرائط واگذار شد.


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اسناد واگذار شده در مازندران را حدود ۶ هزار و ۳۰۰ فقره و زمین‌های واگذاری را ۸۴۵ هزار متر مربع به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.


سعیدی کیا گفت: در سه ماه آینده نیز حدود هزار فقره سند املاک علوی طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به مردم مازندران واگذار می‌شود که آمل یکی از این شهرستان‌ها خواهد شد.


انتهای پیام/آ


افزایش اشتغالزایی روستاییان در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.