قم؛

یکم شهریور؛اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س)گفت:یکم شهریور ماه نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا(س) در مقاطع مختلف تحصیلی اعلام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عمرانی‌فر،رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) گفت: آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) برای سال تحصیلی 97-96 به صورت متمرکز در 32 استان کشور و 47 حوزه امتحانی برگزار شد و حدود هشت هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

وی  با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی در اواخر اردیبهشت‌ماه اعلام شد و حدود دو سوم ظرفیت پذیرش به مصاحبه در دو مرکز قم و مشهد دعوت شدند، اظهار کرد: فرایند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان از 6 خرداد تا 10 مردادماه ادامه داشت و نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اول شهریورماه اعلام می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) از مصاحبه‌شوندگانی که مدارکشان ناقص بود، خواست تا از 15 تا 20 مردادماه با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مدارک خود را ویرایش یا اصلاح کنند تا امتیاز آن در پذیرش نهایی لحاظ شود، در غیر این صورت، احتمال حذف داوطلب به دلیل کسر امتیاز وجود دارد.

عمرانی فر به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی جامعه‌الزهرا(س) در اواخر مردادماه در سامانه پذیرش این مؤسسه آموزشی اشاره کرد و گفت: داوطلبان پیش از ثبت نام نهایی حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنند و با توجه به شرایط مندرج در آن، اقدام به ثبت نام در نیمسال اول یا دوم آموزشی کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام نهایی جامعه‌الزهرا(س) از سوم تا دهم شهریورماه از طریق سامانه پذیرش انجام می شود.

انتهای پیام/ش

نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا یکم شهریور اعلام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه عبدی زرنق
۲۳:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۸
بنده به دلیل مشکلاتی که داشتم نتوانستم دمصاحبه ثبت نام کنم خواهشا مرا راهنمایی فرمایید
آخرین اخبار