معاون فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

عوامل نشریه غیرمجاز توهین کننده به مردم آذربایجان و طرفداران تراکتورسازی دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری تیم نشریه توهین کننده به مردم آذربایجان و طرفداران تراکتورسازی تبریز خبر داد.

عوامل نشریه غیرمجاز توهین کننده به مردم آذربایجان و طرفداران تراکتورسازی دستگیر شدند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ علی اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری منتشرکنندگان نشریه غیر مجاز ورزشی توهین کننده به طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی خبر داد و اظهار کرد: پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی، با درج مطلب موهون در یک نشریه الکترونیکی غیرمجاز معاند که از خارج از کشور اداره می‌شود، فر منتشر کننده دستگیر تحویل مقامات قضایی شد.

وی با تاکید بر اینکه برد و باخت و درکنار آن برخی حواشی جزو لاینفک فوتبال بوده و در تمامی کشور‌ها مرسوم است افزود: توهین در نشریات به ویژه توهین به اقوام به هرشکل آن مضموم بوده وتوسط تمامی انسان‌های آزاده موضوعی رد شده است که دسیسه دشمنان کشور با دیدگاه تفرقه افکنی محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه اغفال شده‌ها اعم از افراد بیرون از کشور و یا داخلی بدانند پلیس همواره با هوشیاری خاص در پی معاندین نظام در اَشکال مختلف است و با آنان برخورد لازم را به عمل خواهد آورد تصریح کرد: در این موضوع نیز با ورود به موقع پلیس فتا استان آذربایجان شرقی فرد خاطی اغفال شده بلافاصله دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

با هر شخصی که احساسات مردم آذربایجان را جریحه دار کند به شدت برخورد می‌کنیم

سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی هم در واکنش به این واقعه، با ابراز تاسف از توهین روزنامه ورزشی دیجیتال و غیرمجاز "گلادیاتور" به طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از بازی دیروز در مقابل پرسپولیس گفت: پس از پیگیری‌های مسئولان ارشد استان از قوه قضاییه و پلیس فتا، فرد توهین کننده به مردم آذربایجان شناسایی شد.

وی افزود: این فرد دقایقی پیش دستگیر شد و امیدواریم براساس قانون با این فرد برخورد شود.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای دور از شان قومیتی از سوی برخی رسانه‌ها اظهار کرد: مردم فهیم استان و طرفداران تیم تراکتورسازی در جای جای ایران اسلامی بدانند که مسئولان، نسبت به این گونه رفتار‌ها دور ازشان حساس هستند.

شبستری عنوان کرد: در صورت نیاز، جزییات دیگری نیز در روزهای آتی به مردم عزیز اطلاع رسانی می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: با هر شخصی که بخواهد احساسات مردم آذربایجان را جریحه دار کند به شدت برخورد می‌کنیم.

امروز نشریه غیرمجاز الکترونیکی "گلادیاتور" پس از بازی دیروز پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز با تیتر درشت و معاندانه الفاظ زشتی را خطاب به مردم آذربایجان و طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی منتشر کرده بود که موجب ناراحتی و حساسیت مردم آذربایجان شد که بلافاصله تیم انتشار این نشریه غیرمجاز دستگیر شدند.

انتهای پیام/ی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
چرا یکبار برای همیشه با این بوزینه ها که به خودشون جرات میدن به ملت بزرگ ازربایجان توهین کنن برخورد نمیشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۲:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
انقد تبليغات منفي نكنيد
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۱:۵۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
چرا دستگیر نمیکنن
United States of America
یاسر
۰۱:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
نه برادر عزیز اعدام نه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
این برای بار هزارمه که به ملت اذربایجان توهین میشه و فقط میگن باهاش برخورد میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
اعدامش کنید