رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه:

۵۴۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی اشنویه انجام شد

تعداد بازرسی از واحد‌های صنفی و صنعتی در ماه گذشته در اشنویه، ۵۴۶ مورد بود که از این تعداد چهار واحد متخلف شناخته شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ابوبکر یوسفی با اشاره به عملکرد تیر ماه اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: در ماه گذشته در راستای رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت  بازار انواع کالاها و خدمات، اقدام به بررسی تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شد.

 وی افزود: این کالاها شامل اقلام پروتینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغن های خوراکی، نهاده های دامی، صیفی جات و حیوانات زنده و 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمانی، روغن موتور، لوازم خانگی، کود و سم و لوازم التحریر، بوده که درصد کاهش و افزایش قیمت ها به سازمان اعلام شده است .

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه تصریح کرد: از سوی دیگر در تیر ماه، تعداد 12 فقره پروانه کسب صنفی تمدید و تعداد 56 فقره اخطاریه شناسایی واحد های فاقد پروانه کسب صادر شده است.

 وی با اشاره به اینکه تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی در ماه گذشته 162 مورد بود که از این تعداد چهار مورد متخلف شناخته شد گفت: علاوه بر آن،  برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش 652 هزار ریال تشکیل شده است .

 یوسفی با اشاره به اقدامات واحد نظارت و بازرسی بیان کرد: در این رابطه نیز تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی 546 مورد بود که از این تعداد چهار واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش 652 هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور رای نهایی ارسال شده است.

 

انتهای پیام/ب

546 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی اشنویه انجام شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.