«خیالی از ایران»؛ از اسپانیا تا لهستان

زهرا صبری کارگردان شناخته شده تئاتر عروسكی کشورمان از برپایی نمایشگاه عروسک‌هایش در کشور لهستان خبر داد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صبری کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از عروسک هایش در لهستان گفت: ۱۲۰ عروسک کوچک و بزرگ از شش نمایش من در شهر ورشو به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: تئاتر ویلکی یکی از بزرگترین تئاتر های ورشو است که مرکز نمایش باله و اپرا به شمار می رود . نمایشگاه «خیالی از ایران» قرار است به مدت 2 ماه در این محل برپا باشد.

صبری درباره برنامه ریزی برای این نمایشگاه نیز توضیح داد: وقتی نمایشگاه «خیالی از ایران» در شهر تولوسا اسپانیا برگزار شد عکس هایی از این نمایشگاه برای دوستان بین المللی گروه یاس تمام ارسال شد . آقای marekzurawski در لهستان که دبیر جشنواره ای نیز در این کشور است ، خیلی علاقه مند شد تا نمایشگاه عروسک ها در ورشو نیز برپا شود.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون 7 ماه پیگیری کرد تا اینکه براى برگزارى نمايشگاه درهفته ی اول مرداد ماه تمام عروسک ها از اسپانیا به ورشو پست شد.

زهرا صبری درباره بازگشت عروسک‌ها به ایران تصریح کرد: عروسک ها را از اسپانيا به ایران برنگرداندم چون در کشورم مکانی برای نگهداری آنها ندارم!

این کارگردان در ادامه به آغاز مراحل طراحی نمایشگاه پرداخته و توضیح داد: در ورشو یک خانم طراح شروع به طرح زدن برای نمایشگاه کرده و هر چند روز یک بار برای من طرح ها ارسال می شود تا تایید بگیرند. کار پیشرفت خوبی داشته و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز 27 شهریور برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 نمایشگاه عروسکی در ورشو لهستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار