سرهنگ رستمی:

برادرانی که شغلشان قطع کردن دست مردم بود، به دام افتادند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت:دو برادر که به جرم قطع دست متواری بودند، هنگام ورود به استان کرمانشاه دستگیر شدند.

برادرانی که شغلشان قطع کردن دست مردم بود، به دام افتادندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: در پی ارجاع دو فقره حکم از سوی دستگاه قضائی مبنی بر دستگیری دو مجرم به اتهام ضرب و جرح عمدی و قطع دست یک شهروند که از سال ۱۳۹۴ تاکنون متواری شده اند، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، متهمان شناسایی و در بررسی ها از سیستم سوابق کیفری مشخص شد که یکی از این افراد دارای چهار فقره و دیگری دو فقره سابقه قضائی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات عوامل این پلیس منجر به شناسایی محل اختفای متهمان در شهر تهران شد و هنگامی که این افراد قصد ورود به استان کرمانشاه را داشتند، در اقدامی غافلگیرانه در جاده بیستون- کرمانشاه دستگیر و خودروی آن‌ها نیز توقیف شد.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان چند قبضه سلاح سرد کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی شهر کرمانشاه شدند.

انتهای پیام/

دستگیری 2 برادر در استان کرمانشاه که دست قطع می کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار