شیراز؛

توزیع ۳۵ هزار تن قیر رایگان در روستاهای فارس

۳۵ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت راه‌ها و معابر روستایی در استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی‌نقی طبیب‌لقمانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از آغاز توزیع ۳۵ هزار تن قیر در روستاهای استان خبر داد و گفت: این میزان قیر با مشارکت بنیادمسکن برای آسفالت راه‌ها و معابر روستایی در شهرستان‌های فارس توزیع می‌شود.


وی افزود: در راستای توزیع قیر رایگان و آسفالت معابر روستایی یک ماه است جمع‌آوری اطلاعات و بررسی میزان آمادگی شهرستان‌های مختلف استان فارس در این زمینه توسط دفتر امور روستایی دنبال شده است.


طبیب‌لقمانی ادامه داد: در روستاهایی که زیرسازی و جدول‌گذاری آنان آماده شده و اعتبار آن نیز در بودجه دهیاری پیش‌بینی شده باشد، قیرمورد نیاز و مصرفی تامین می‌شود.


وی از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دهیاری‌های استان فارس خبر داد و اظهار داشت: هر دهیاری که دارای طرح‌هایی با توجیه فنی و اقتصادی باشد می‌تواند از این تسهیلات در زمینه‌های خدماتی و کارگاه‌های تبدیلی و تکمیلی استفاده کند.


لقمانی بیان کرد: پس از تصویب طرح‌ها در دفتر امورشوراهای استان فارس به وزارت کشور، اعتبار آن تامین شده و پرداخت لازم صورت می‌گیرد.


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با اشاره به فعال بودن دو هزار دهیاری در استان فارس، تصریح کرد: کارمزد این تسهیلات زیر ۱۰ درصد است و متناسب با طرح مصوب پرداخت می‌شود و امیدواریم دهیاری‌ها از این فرصت بیشترین بهره را ببرند.
انتهای پیام/ر

توزیع قیر رایگان در روستاهای فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.