پلمب یک آرایشگاه مردانه بدلیل فروش مواد مخدر

رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه از پلمب یک آرایشگاه مردانه در ارزوئیه که اقدام به فروش مواد مخدر می کرد خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عنایت الله دهقانی ،رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه در جلسه توجیهی پیرایشگران مرد در ارزوئیه افزود:در پی کسب گزارشاتی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر و روانگردان در برخی از آریشگاه های سطح شهر رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضایی در ارزوئیه قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه دستگاه قضاء با متخلفان ومجرمان برخورد خواهد کرد،اظهار داشت: رعایت کامل شئونات اخلاقی و حرفه ای پیرایشگری ضرورت دارد.

این مقام قضائی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی بیشتر آرایشگران به قوانین و مقررات این صنف اعلام کرد و افزود: رعایت کامل بهداشت عمومی جهت جلوگیری از شیوع بیماری های مسری و واگیردار در آرایشگاه ها ضرورت دارد.

این مقام قضائی بر عدم اصلاح سر و صورت و آبرو به روش و مدلهای غربی و اصلاح ایرانی تاکید کرد و بیان داشت: نصب هرگونه بنر و عکس غیر اخلاقی و پخش موسیقی های آزاردهنده و زیرزمینی ممنوع است.

وی گفت: در این برهه از زمان که دشمنان از هرجهت به اسلام و جوانان انقلابی هجوم آورده اند و در جهت استحاله فرهنگی جوانان می باشند و از نظر پوشش اقدامات خاصی را انجام داده اند باید همگی هوشیارانه اقدام نمائیم.

انتهای پیام/ی

پلمب یک آرایشگاه مردانه بدلیل فروش مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار