همدان؛

اصلاح ساختار نظام بانکی کشور، اولویت اصلی دولت دوازدهم

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی، اصلاح ساختار نظام بانکی کشور را اولویت دولت بیان کرد.

اصلاح ساختار نظام بانکی کشور، اولویت اصلی دولت دوازدهمبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته، رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی گفت :بعد از بانکها، ساماندهی وضعیت بدهی های دولت، اهتمام به تولید داخلی و مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز، باید اولویت های تیم اقتصادی دولت دوازدهم باشد.

وی افزود: مردم انتظار دارند که کابینه دولت دوازدهم کارآمد، عملگرا و بی حاشیه باشد و تمام توان کابینه در جهت بوجود آمدن تحولات در اقتصاد کشور باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در دو بخش سلامت و تقویت بنیه دفاعی، دولت عملکرد خوبی داشته است و ایران هم اکنون جزء ٥ کشور موشکی دنیا است، ارزیابی خود را از عملکرد تیم اقتصادی دولت در دوره یازدهم مثبت ندانست وافزود: وزرای اقتصادی جدید باید بتوانند وضعیت معیشت مردم، صادرات و واردات و تولید را سامان دهند و وزرایی ریسک پذیر در عرصه اقتصاد باشند.

خجسته با اشاره به اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و تحریم های جدید آمریکا نشان می دهد که نمی توان به دنیا به ویژه به آمریکا اعتماد کرد،از مسئولان خواست یکپارچه و متحد از توان داخلی استفاده کنند تا اقتصاد کشور شکوفا شود.

وی تصریح کرد تیم جدید اقتصادی کابینه باید وضعیت ٨ میلیون بیکار در کشور را سامان دهند.

خجسته ادامه داد:آمریکا به دنبال اعمال فشار اقتصادی بر مردم ایران است، بنابراین تیم اقتصادی دولت جدید باید در سال تولید و اشتغال با ایجاد فضای جدید برای فعالیت های تولیدی و اقتصادی وضعیت ٨ میلیون بیکار در کشور را سامان دهند.

انتهای پیام/ش.و

ساماندهی وضعیت نظام بانکی اولویت تیم اقتصادی دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار