دامادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کابینه دوازدهم باید منسجم باشد/جریان‌های سیاسی به دنبال سهم‌خواهی نباشند

نماینده مردم ساری گفت: دولت در صورتی توفیق می‌یابد که همه اجزای آن به صورت منسجم زیر نظر رئیس جمهور فعالیت کنند.

کابینه دولت باید به صورت همدل و منسجم فعالیت کنندمحمد دامادی نماینده مردم ساری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سهم خواهی برخی افراد و احزاب از کابینه دوازدهم اظهار داشت: بحث سهم خواهی به هیچ وجه درست نیست و در نهایت افراد برجسته‌ای از هر جریان سیاسی می‌توانند با رئیس جمهور درباره کابینه صحبت کنند و پیشنهاداتشان را به وی ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید دست رئیس جمهور را در انتخاب اعضای جدید کابینه باز بگذاریم، ادامه داد: از آنجایی که رئیس جمهور باید پس از اتمام دوران ریاست جمهوری اش پاسخگوی عملکرد خود و کابینه اش باشد، بهتر است در این برهه هم به وی اجازه تصمیم‌گیری داده شود.

نماینده مردم ساری تصریح کرد: اگر قرار باشد هر فرد و جناحی پیشنهادی برای لیست کابینه ارائه دهد، رئیس جمهور نمی‌تواند به خوبی این شرایط را مدیریت و تصمیم درستی اتخاذ کند.

دامادی با تاکید بر ضرورت همدل بودن اعضای کابینه گفت: وزرای ما باید با هم اتحاد داشته باشند چرا که کابینه در صورتی توفیق می‌یابد که همه اجزای آن به صورت منسجم زیر نظر رئیس جمهور فعالیت کنند.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه کارآمدی مهم‌ترین اصل و ملاک برای انتخاب وزرا  است، اظهار داشت: کشور متاسفانه با معضلات عدیده‌ای به ویژه در زمینه اقتصادی مواجه است که برای برون رفت از این شرایط نیازمند کابینه‌ای توانمند هستیم.

انتهای پیام/

سهم خواهی در کابینه درست نیست 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
چشم امردیگه استاد.
آخرین اخبار