همدان؛

الاغ، سلطان جنگل در همدان بر روی صحنه می رود

گروه تئاتر پژواک نمایش شاد و موزیکال الاغ، سلطان جنگل را در همدان به روی صحنه می برد

الاغ، سلطان جنگل در همدان بر روی صحنه می رودبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  این نمایش شاد که ویژه کودک و نوجوانان است آخرین ساخته گروه تئاتر پژواک همدان و به سرپرستی «مزدک مهیمنی» بوده و از ١٥ تا ٣٠ مردادماه هر روز در دو سانس١٧:٣٠ تا ١٨:٣٠ و ١٩ تا ٢٠ در محل سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی (واقع در بلوار بعثت) به روی صحنه می‌رود.

«مزدک مهیمنی» هنرمند خوش‌ذوق همدانی طراح، نویسنده و کارگردان این نمایش بوده که آهنگسازی آن ‌را هم یاسر ساکی مهر بر عهده داشته و مازیار مهیمنی هم به عنوان مشاور کارگردان این کار حضور دارند.

اما بازیگران نمایش الاغ سلطان جنگل را حمید رضایی مجد، احسان آزادجو، نیکو صالح، سپهر مسافریان، ادیب مبارکی، مهسا بختیاری، میلاد سلوکی و سعید متعبد تشکیل می دهند که به تهیه‌کنندگی آموزشگاه بازیگری پژواک هنر در این نمایش به ایفای نقش خواهد پرداخت.

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی (بلوار بعثت)، آموزشگاه بازیگری پژواک هنر(خیابان طالقانی)، عکاسی امین (خیابان پاسداران) و یا آکواریوم ایران مراجعه و یا با شماره ٠٩١٨٣١٨٣٣٠٥ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ د

نمایش موزیکال در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.