رشد چشمگیر بازار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تا سال 2021

IDC طی تحقیقاتی که انجام داده اعلام کرده است که تا سال 2021 محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با رشد بیش از 100 درصدی همراه خواهد بود.

رشد چشمگیر بازار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تا سال 2021به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش « IDC » درآمد جهانی تکنولوژی واقعیت افزوده ( AR ) و واقعیت مجازی (VR) طی چهار سال آینده، هر سال بیش از 100 درصد پیشرفت خواهد داشت. بر اساس آخرین آپدیتی که «شرکت بین المللی داده ها» یا «IDC» از فروش تکنولوژی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ارائه داده است، مجموع فروش محصولات AR و VR و سرویس های مربوط به این محصولات در سال 2017 مبلغ 11.4 میلیارد دلار را نشان می‌دهد.

شرکت IDC پیش بینی می‌کند که این مقدار فروش تا سال 2021 به حدود 215 میلیارد دلار برسد. این قیمت به معنی رشد 113 درصدی برای فروش این محصولات در طی 4 سال آینده است.

کشور ایالات متحده آمریکا با فروش 3.2 میلیارد دلاری، اولین کشور پرفروش محصولات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است. بعد از آمریکا کشورهای آسیایی و حاشیه اقیانوس آرام با فروش 3 میلیارد دلاری در جایگاه دوم و سپس کشورهای غرب اروپا با 2 میلیارد دلار فروش در زمینه محصولات AR و VR در جایگاه سوم قرار دارند.

تصویر زیر آمار استفاده کاربران از محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تا سال 2021 را پیش بینی می‌کند :

 

رشد چشمگیر بازار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تا سال 2021

 

انتهای پیام/

  افزابش فروش محصولات AR و VR 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.