در پردیس کورش برگزار شد؛

جشن تولد سیامک انصاری در اکران مردمی «ساعت ۵ عصر»

مراسم اکران مردمی فیلم جدید مهران مدیری، با حضور سیامک انصاری، علی اوجی و علی لک پوریان برگزار شد.

جشن تولد سیامک انصاری در اکران مردمی «ساعت 5 عصر»به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشن تولد سیامک انصاری در اکران مردمی «ساعت ۵ عصر» برگزار شد. در این مراسم سیامک انصاری (بازیگر نقش اصلی)، علی اوجی و علی لک پوریان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم علی اوجی ضمن تشکر از مردم و مخاطبان که برای دیدن فیلم در سالن حضور داشتند، تولد سیامک انصاری را تبریک گفت و از بهاره کیان افشار خواست تا در مورد فیلم صحبت کند.

بهاره کیان افشار در تمجید از فیلم و سیامک انصاری گفت: سیامک انصاری می‌گوید فیلم‌هایی که بازی می‌کند را نمی‌بیند؛ اما من می‌گویم حیف است که بازی‌های خوب خودشان را را نبینند.

وی افزود: حس خوبی نسبت به فیلم‌های مهران مدیری دارم؛ زیرا او خیلی جلوتر از زمان خودش را می‌بیند و شاید ۱۰ سال آینده بگویند که حرف دوران ما را می‌زند. قطعاً همه ما حس خوبی به این فیلم داریم و از این بابت خوشحالیم که هنرمندی توانا مثل مهران مدیری متعلق به ایران است.

در ادامه علی لک پوریان نیز گفت: من ۲۰ سال است که با سیامک انصاری دوست و همکار هستم. ضمن تبریک زادروز تولدش امیدوارم اتفاقات خوبی برای او با فیلم «ساعت ۵ عصر» بیفتد.

در پایان سیامک انصاری با تشکر از مخاطبان و دوستانی که به یاد او بودند و زادروز تولدش را جشن گرفتند، گفت: خیلی خوشحالم از اینکه آمدید تا باهم فیلم «ساعت 5 عصر» را ببینیم و امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید. جای مهران مدیری در این برنامه خالی است.

وی ادامه داد: بعد از ۲۳ سال کار حرفه‌ای، خوشحالم که مردم هنوز هم بازی‌های مرا دوست دارند. پدرم همیشه می‌گفت «ارزش هر انسان به میزان مسئولیتی است که قبول می‌کند». خدا شاهد است که در این سال‌ها هر نقشی به من پیشنهاد شد سعی کردم با تمام توانم آن را ایفا کنم.

 

انتهای پیام/

 

تولدی متفاوت برای سیامک انصاری در پردیس کورش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار