گرمسار;

بهینه سازی شبکه فشار متوسط اراضی کشاورزی ایوانکی

در قالب رزمایش خدمت متعالی ، شبکه های فشار متوسط اراضی کشاورزی در منطقه ایوانکی با عنوان " خط چاه های دشت" اصلاح و بهسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین صفری مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اعلام این خبر گفت : این برنامه با همکاری گروه های اجرائی برق گرمسار، ایوانکی و آرادان به اجرا درآمده است.


وی افزود: به منظور بالابردن قدرت مانور شبکه و افزایش رضایت مندی مشترکان و پایداری خطوط برق رسانی، این طرح اجرائی شده است.


صفری با اشاره به این که در این رزمایش که حدود هفت ساعت به طول انجامید، دو هزار و 300 متر شبکه 20 کیلوولت احداث شده تصریح کرد: عملیات جمع آوری 30 اصله پایه برق و یک هزار و 800 متر شبکه نیز به انجام رسیده است.


مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این که تجمیع نیروها و امکانات و اجرای این قبیل فعالیت ها، برآیندهای بسیار مثبتی را برای خدمات دهی و مشترکان در برخواهد داشت یادآور شد: چنانچه اقدامات مورد اشاره به روال عادی انجام می پذیرفت، پنج روز کاری زمان لازم بوده و به همین تعداد روز، خاموشی نیز می بایست به مشترکین اعمال گردد و با اجرای رزمایش خدمت متعالی و ظرف یک روز کاری، موارد پیش بینی شده به اجرا درآمده و افزایش بهره وری را به همراه داشته است.


وی تصریح کرد: 600 میلیون ریال اعتبار نیز در این پروژه سرمایه گذاری شده است.


انتهای پیام / ه


شبکه فشار متوسط اراضی کشاورزی منطقه ایوانکی اصلاح و بهسازی گردید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.