متقی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همدلی قوای سه گانه مصداق بارز تحقق فرمایشات رهبری است

سخنگوی جبهه پایداری گفت: همدلی قوای سه گانه مصداق بارز تحقق فرمایشات رهبری است و به لایه‌های مختلف جامعه تعمیم می‌یابد.

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت همکاری میان سران قوا و تاثیر آن بر حل مشکلات کشور، اظهار داشت: همدلی قوای سه گانه مصداق بارز تحقق فرمایشات رهبری است چرا که این همزبانی به لایه‌های مختلف جامعه تعمیم می‌یابد و ملت نیز با تأسی از این هماهنگی درصدد ساختن ایران آباد با همراهی مسئولان نظام خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه تنوع و تکثر آرا و سلیقه‌ها، نباید عامل بروز اختلاف میان قوا شود، افزود: در فضای تفاهم و همدلی با استفاده از دید‌گاه‌های نخبگان و کارشناسان، اهداف و آرمان‌های نظام و مردم محقق می‌شود.

متقی‌فر افزود: مسئولان و دستگاه‌های دولتی  باید با تکیه بر اصل تکلیف محوری و حرکت  بر مبنای منافع ملی و نه منافع فردی و گروهی، به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بپردازند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای دست یابی به اقتصادی پویا و حل مشکلات معیشتی مردم، رئیس‌‌جمهور باید تیم اقتصادی دولت دوازدهم را به درستی انتخاب کند، خاطر نشان کرد: تیم اقتصادی دولت دوازدهم اگر به اقتصاد مقاومتی ایمان نداشته باشد نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام/

 

پیشرفت کشور با همکاری قوای سه گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار