تصویر شگفت انگیز از قلعه متروکه در فرانسه

در زیر می توانید تصاویری از این قلعه متروکه را مشاهده نمایید.

تصاویر شگفت انگیز از قلعه متروکه در فرانسهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که سخن  از مکان های متروکه به میان می آید به طور ناخودآگاه ذهن ها به سمت خرابه ها و مکان های تاریک و ترسناک می رود که هیچ رد و نشانی از حیات نباشد اما ما می خواهیم شما را  با مکان هایی بی نظیر آشنا سازیم که کاملاً متروکه و به حال خود رها شده اند اما در عین حال بسیار جذاب و شگفت انگیز هستند.

 این مکان‌های متروکه خالی از سکنه یادگاری از یک دوره تاریخی هستند که از زندگی گذشتگان به جا مانده اندو در حال حاضر خرابه‌ای بیش نیستند.

 قلعه متروکه ای به نام "شتو گیرد " به معنای قلعه قدرت ، یک قلعه قرون وسطی است که 90 متر بالاتر از Les Andelys در نورمندی فرانسه قرار گرفته است، این قلعه چشم اندازی خارق العاده از رودخانه سن دارد. ساخت قلعه در سال 1196 به دستور پادشاه وقت ، ریچارد شیردل ، که پادشاه انگلستان و دوک نورمندی بود ، آغاز شد. اگرچه ساخت قلعه بسیار گران و هزینه بر بود اما بیشتر قسمت های آن به طرز عجیبی در زمان کوتاهی – طی دو سال – ساخته شد.

در دوره های مختلف این قلعه بارها به دست پادشاهانی از کشورهای مختلف افتاد و امروزه ویرانه های این قلعه جهت بازدید باقی مانده است.

در زیر می توانید تصاویری از این قلعه متروکه را مشاهده نمایید.

 تصاویر شگفت انگیز از قلعه متروکه در فرانسه

 انتهای پیام/

قلعه متروکه در فرانسه+عکس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار