شهرکرد؛

تأثیر اطلاع‌رسانی در کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی

اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به اقشار جامعه در کاهش آسیب‌ها و جرایم امنیتی و اجتماعی موثر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیر و اعضای باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری در راستای افزایش تعامل و همکاری‌های فیمابین بمنظور کمک به توسعه امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌ها و جرائم مختلف در جامعه با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و مدیران مربوطه در شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ شهریار حیدری معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در این دیدار با تبریک پیشاپیش ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، تعامل و تلاش صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان در اطلاع رسانی و کمک به آگاهی بخشی برای کاهش جرایم و آسیب‌های امنیتی و اجتماعی در جامعه را قابل تحسین دانست.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی برای توسعه همکاری‌های خبری و اطلاع رسانی شد.

سید احمد احمدی شیخ شبانی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری هم آسیب‌های امنیتی و اجتماعی را زیربنای بخش عظیمی از جرایم در حوزه‌های مختلف بیان کرد و گفت: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بیان مشاوره‌ها و هشدار‌های کارشناسی به اقشار جامعه در کاهش این جرایم بسیار مفید و موثر است.

وی با تشکر از همکاری فیمابین، ارائه و معرفی سوژه‌های مهم پیرامون مسائل و معضلات موجود در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی و انتظامی استان از جمله قاچاق، مواد مخدر و ... بمنظور تهیه و پخش گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی و انعکاس از طریق سایت باشگاه خبرنگاران جوان با هدف کمک به رفع و کاهش این مشکلات را خواستار شد.

احمدی شیخ شبانی گفت: انتقال سریع و لحظه به لحظه اخبار و رویداد‌های استان با توجه به اصل تعهد، صداقت و امانتداری، رویکرد اصلی باشگاه خبرنگاران جوان است.
 
انتهای پیام/ش

اطلاع‌رسانی در کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی موثر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار