حکیمی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزیر چند شغله نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند/روحانی کابینه‌ای همسو با خود بچیند

دبیر کل حزب اراده ملت گفت: وزرای چند شغله نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند، باید برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور تلاش کنند.

حکیمی پوراحمد حکیمی‌پور دبیر کل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره معیارهای انتخاب وزرا، اظهار داشت: آقای روحانی جایگاهی میان جناح‌ها برای خود تعریف کرده است و  بر نتیجه کار و تحقق وعده‌هایش تاکید دارد.

وی با بیان اینکه چیدمان کابینه باید معطوف به نتیجه باشد نه جریان محوری، افزود: بدنه رأی آقای روحانی عمدتاً از اصلاح‌طلبان است و رئیس‌جمهور به دنبال تحقق خواسته‌های ملی است پس باید همه کمک کنیم تا وی بتواند تیمی هماهنگ با خودش انتخاب کند.  

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: معتقدم که رئیس‌جمهور کابینه‌ای فراجناحی تشکیل می‌دهد و جریان‌ها هم نباید راست آزمایی خطی کنند.

حکیمی‌پور تصریح کرد: شخص رئیس‌جمهور باید پاسخگوی وعده‌هایش باشد پس اجازه بدهیم با توجه به معیارهایی که دارد کابینه هم سو با خود بچیند و به تشخیصش احترام بگذاریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هر فردی که به عنوان وزیر انتخاب می‌شود باید اولویتش برنامه‌های دولت و  دغدغه مسائل ملی را داشته باشد، خاطر نشان کرد:  وزرای چند شغله نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند تیم همراه دولت باید در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هم و غم‌شان تحقق وعده‌هایی باشد که رئیس‌جمهور در ایام انتخابات به مردم داده است.

انتهای پیام/

 

اولویت های روحانی برای تشکیل کابینه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار