مایک پنس اخبار مربوط به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را تکذیب کرد

معاون رئیس‌جمهور آمریکا اخبار منتشر شده در خصوص قصد او برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره بعدی این کشور را نادرست خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان بی سی، «مایک پنس»، معاون رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته اخبار منتشر شده در خصوص اینکه وی قصد دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشورشود را تکذیب کرد و این شایعات را «توهین‌آمیز و شرم‌آور» خواند.

او در واقع به گزارش اخیر روزنامه نیویورک تایمز واکنش نشان داد. نیویورک تایمز مدعی شده بود مایک پنس قرار است با حمایت تعدادی از جمهوری‌خواهان یک کمپین تشکیل دهد تا در صورتی که «دونالد ترامپ» در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری نامزد نشد، پنس برای نامزدی در این انتخابات اقدام کند. نیویورک تایمز همچنین نوشته بود: مایک پنس حتی یک گروه به نام «کمیته آمریکای قدرتمند» را نیز با حمایت برخی از حامیان بزرگ مالی برای خود راه اندازی کرده است.

این در حالیست که مایک پنس گزارش نیویورک تایمز را دروغ خواند و گفت: «کل تیم ما بر این مسئله تمرکز دارد که دونالد ترامپ برای دوره بعدی نامزد و حتی پیروز انتخابات شود. اتهامات نیویورک تایمز دروغ است و فقط نشان‌دهنده تلاش رسانه ها برای فروپاشی این دولت است.»

گزارشها حاکی از آن است که مایک پنس ارتباط خوبی با تعدادی از گروه های محافظه‌کار سیاسی و حتی برخی از حامیان مالی بزرگ حزب جمهوری خواه دارد. وی همچنین از جمله افراد مورد اعتماد دولت دونالد ترامپ است و تاکنون تناقض بسیار اندکی میان بیانیه های او و سیاست های رئیس جمهور مشاهده شده است. این درحالیست که با عمیق تر شدن تحقیقات در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و احتمال ارتباط اعضای تیم ترامپ با این موضوع، مایک پنس موضع سخت‌گیرانه‌تری علیه مسکو در پیش گرفته است.


انتهای پیام/

 پنس شرکت در رقابت‌های انتخاباتی سال 2020 را رد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار