فروزنده خبر داد؛

تصویب برنامه‌های اجرایی جبهه مردمی/ تحقق مطالبات اخیر رهبر انقلاب را پیگیری می‌کنیم

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی گفت: در جلسه شورای مرکزی در مورد ساختار جدید جبهه مردمی بحث و کلیات آن تصویب شد.

تصویب برنامه‌های اجرایی جبهه مردمی/ تحقق مطالبات اخیر رهبر انقلاب را پیگیری می‌کنیمبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (یکشنبه 15 مرداد) به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان تشکیل شد و موضوعات مختلفی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

فروزنده درباره جزئیات جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ سه اولویت را برای کشور مورد تاکید قرار دادند و از دولت خواستند به آنها توجه کند، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تعامل سازنده با جهان و ترسیم ظرفیت و توانمندی نظام جمهوری اسلامی و نیز استکبارستیزی و مبارزه جدی با ظلم و زیاده خواهی‌های قدرت‌های جهانی که امروز مظهر آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است از مهمترین مطالبات معظم له بود.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی بر همین اساس ادامه داد:‌ شورای مرکزی جبهه مردمی با تمام توان این اولویت‌ها را تبیین کرده و از دولت و دستگاه‌ها آن را مطالبه خواهد کرد و برای تحقق آنها تمام ظرفیت و امکانات خود را به کار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ما در این مسیر به دولت برای تحقق آن‌ها کمک خواهیم کرد و انتظار داریم که دولت نیز برنامه عملی خود را برای تحقق آنها مشخص و به اطلاع مردم برساند.

فروزنده در ادامه تصریح کرد: ما از مجلس شورای اسلامی هم می‌خواهیم به عنوان نماینده مردم این اولویت‌ها را مدنظر قرار داده و در برنامه وزرای پیشنهادی آن را رصد و پیگیری کند.

وی اظهار داشت: جبهه مردمی معتقد است مسئولان به ویژه دولتمردان باید از موضع قاطع و قوی و عزتمند پاسخ آمریکای جهانخوار را بدهند و چهره عهدشکن و زیاده‌خواه آمریکا را به جهانیان بشناسانند وحقوق حقه مردم را با جدیت پیگیری کنند لذا دولتمردان باید با اتکا به توانمندی‌های داخلی نسبت به پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

فروزنده با اشاره به بخش دیگری از تصمیمات این جلسه خاطرنشان کرد: جبهه مردمی به زودی سند راهبردی خود را که به تصویب شورای مرکزی رسیده و شامل راهبردها و برنامه های عملیاتی است ابلاغ خواهد کرد و فعالیت خود را بر اساس رویکردهای جدید برآمده از تجربه گذشته و تحلیل درست از فرصت‌ها و تهدیدهای محیط شروع می‌کند.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی متذکر شد: همچنین در این جلسه ساختار جدید جبهه مردمی که با آسیب شناسی تشکیلات گذشته جبهه تنظیم شده است مورد بحث قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد، از این رو ماموریت اصلی جبهه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی،‌ مطالبه خواسته به حق مردم، انسجام و وحدت نیروهای انقلابی و ارائه خدمات اجتماعی است که تشکیلات لازم با توجه به ماموریت‌های فوق طراحی و تدوین شده است.

فروزنده  گفت: جبهه مردمی از زحمات و تلاش و مجاهدت نیروهای جبهه مقاومت ‏ اسلامی سلامی تقدیر کرده و تاکید می‌کند که عامل پیروزی و نصرت الهی ، وحدت، انسجام و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت بوده است که باید این وحدت و مجاهدت حفظ شود تا زمینه نصرت الهی بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/

 

جزئیات بیستمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار