کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان :

گرد و خاک همچنان در سیستان حاکم است

کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: وزش باد متوسط تا نسبتا شدید همراه با گردوخاک به ویژه در صبح ها در شمال استان تا پنج شنبه تداوم دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید گاهی گردوخاک به ویژه در صبح ها در شمال استان سیستان و بلوچستان تا پنج شنبه تداوم دارد.

ملاشاهی  افزود: از همین رو انتظار می رود از اواخر وقت پنجشنبه شدت وزش باد در منطقه سیستان و در شهرهای شمالی استان افزایش پیدا می کند.

وی گفت: همچنین طی این مدت در نواحی مرکزی و مرز غربی استان سیستان و بلوچستان در بعد از ظهر ها شاهد وزش باد متوسط خواهیم بود که در برخی نقاط منجر به خیزش گردوخاک می شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین طی این مدت در بعدازظهر ها در نیمه جنوبی استان شرایط برای رشد ابرفراهم است.

ملاشاهی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای عمان مواج پیش بینی می شود، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای ۱۸ و دلگان با حداکثر دمای ۴۶ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده اند.

انتهای پیام/ع

تداوم وزش باد شدید در سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار