چیریچ:

حضور در مسابقات جهانی دیدگاه واترپلو ایران را تغییر می دهد

مدیر فنی تیم های ملی گفت: حضور تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی به تغییر دیدگاه بزرگ در واترپلو ایران منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان الکساندر چیریچ مدیر تیم های ملی پایه در حاشیه مسابقات جهانی واترپلو جوانان در صربستان گفت: واترپلو ایران در مرحله گذار از یک سطح به سطحی دیگر است. تعیین جایگاه ایران در شرایط فعلی دشوار است. قبل از این می دانستیم در این رقابت ها در گروه سختی قرار گرفته ایم.
او افزود: در آغاز مسابقات به بازیکنانم گوش زد کردم که قهرمانان واترپلو با این رشته زندگی می کنند. ما نیز باید یاد بگیریم با واترپلو زندگی کنیم. مسابقات جهانی و مشاهده دیگر قهرمانان مطمئنا به یک تغییر دیدگاه و فرهنگ منجر خواهد شد.


چیریچ افزود: من در واترپلو به سطح حرفه ای رسیدم و به معنای واقعی با این ورزش زندگی کرده ام. با این روش می توان تحت هر شرایطی واکنش درست داشت. همه ما با فکر مسابقات، بازی ها و واترپلو می خوابیم و بیدار می شویم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بازیکنان را به آمادگی ۱۰۰ درصد برسانیم.


مدیر فنی تیم های ملی پایه واترپلو خاطر نشان کرد: بازیکنانی که خود را به روز کنند توانایی رسیدن به قله ها را دارند. ما سعی می کنیم ابتدا از بازیکنان انسان هایی خوب و سپس بازیکنان تکنیکی بسازیم تا در آینده در برابر مشکلات کم نیاورند. چیزی که در این مسابقات ما را ناراحت کرده است این است که می دانیم بازیکنان روحیه جنگنده ای دارند اما متاسفانه تا این لحظه این روحیه را از خود نشان نداده اند. آن ها باید مقاومت و پشتکار را یاد بگیرند. ما با قدرت پیش می رویم و از حمایت فدراسیون نیز بهره می بریم.

انتهای پیام/

صحبت های مدیر فنی تیم های ملی پایه در خصوص شرایط واترپلوی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار