اصفهان؛

محموله 800ميليون ريالی پوشاك قاچاق در شاهين شهر متوقف شد

بيش از 800ميليون ريال پوشاك خارجی قاچاق كه به طرزی ماهرانه در قسمت بار يك دستگاه كاميون ايسوزو جاساز شده بود ازسوی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهين شهر كشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رجبعلي مختاري" ،فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اعلام اين خبر  اظهار داشت : در پي كسب خبري مبني بر اينكه يك دستگاه خودروي ايسوزو در حال حمل كالاي قاچاق از اصفهان به طرف شاهين شهر است موضوع در دستور كار مأموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران در اين راستا به منظور توقيف كاميون مذكور به محور وردي شهرستان اعزام و قبل از ورود اين كاميون به شاهين شهر آن را متوقف كردند.

سرهنگ مختاري ادامه داد: در بررسي هاي اوليه كابين بار آن خالي به نظر مي رسيد و لي مأموران با بررسيهاي دقيق تر تعداد بيش از 18 بسته پلمپ شده پوشاك حاوي بيش از 3430ثوب انواع لباس كه به نحوي ماهرانه در قسمت وسط بار جاسازي شده بودند كشف كردند.

سرهنگ مختاري در پايان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي محموله كشف شده بيش از 800 ميليون ريال مي باشد خاطر نشان كرد در اين راستا ضمن توقيف خودروي مذكور كليه اقلام كشف شده به اداره تعزيرات حكومتي شهرستان تحويل و مالك محموله نيز با تشكيل پرونده به مراجع مربوطه معرفي شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.