اصفهان؛

زمین‌ چمن استاندارد مناسب فوتبال بانوان در اصفهان نداریم

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات فوتبال بانوان استان اصفهان گفت: در حال حاضر زمین‌ چمن استانداردی که بتوان تمرینات و مسابقات کشوری و استانی فوتبال بانوان را در آن برگزار کرد، در شهر اصفهان وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضوان رضایی  اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت، مسابقات فوتسال قهرمانی استان در بخش بانوان با حضور 6 تیم از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان به صورت اوپن در مرداد ماه جاری برگزار شد.

وی افزود: تیم ریف قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد، سده لنجان به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم بادران چادگان بر سکوی سوم ایستاد.

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات فوتبال بانوان استان اصفهان عنوان کرد: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر نیز مسابقات فوتبال قهرمانی استان در بخش بانوان تنها در رده سنی نونهالان زیر 15 سال انجام گرفت.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها با حضور 4 تیم برای شرکت در مسابقات کشوری برگزار شد، ادامه داد: تیم ریف عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم مدرسه فوتبال ایراندخت دوم شد و تیم پارس ایرانیان در مکان سوم جای گرفت؛ تیم هیأت فوتبال نجف‌آباد نیز تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمین‌ چمن استانداردی که مناسب برگزاری مسابقات کشوری و استانی فوتبال بانوان و حتی تمریناتشان باشد، در شهر اصفهان وجود ندارد؛ تنها یک زمین با چمن طبیعی هست که مدارس فوتبال بانوان از آن استفاده می‌کنند.

وی در پایان اذعان داشت: البته در شهرستان نجف‌آباد یک زمین‌ چمن خوب و استاندارد هست که مناسب برگزاری مسابقات بوده اما از امکانات کافی برخوردار نیست.  

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.