یزد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در یزد

خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی به آحاد مردم بر عهده دارند و باید وظایف خود را جدی و دقیق انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدعلی طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر همدلی خبرنگاران در انجام رسالت خطیر خود در جامعه تاکید کرد و گفت: اصحاب مطبوعات، رسالتی اثربخش بر عهده دارند.

 طالبی، دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با عنوان قلم آسمانی افزود: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی به آحاد مردم بر عهده دارند و باید وظایف خود را جدی و دقیق انجام دهند.

وی ادامه داد: حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف برای تهیه و انعکاس اخبار نظام و انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ، رسالتی سنگین و اثر بخش محسوب می شود و نقش اساسی بر عهده دارند.

همچنین حجت الاسلام علی گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد روز خبرنگار را گرامی داشت و به شهدای اصحاب رسانه و رسالت خبرنگاران در قبال ایثارگری آنها پرداخت .

فرمانده سپاه الغدیر یزد هم به دشمنی های استکبار جهانی بخصوص تهدید نرم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در صف مقدم مقابله با توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار دارند.

سردار اکبر فتوحی افزود: رسالت و نقش قلم خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست بنابراین اصحاب رسانه باید با الهام از ارزش های انقلاب اسلامی و توصیه های مقام معظم رهبری فعالیت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه بر ضرورت حضور فعال خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی در جامعه و انجام وظایف تاکید کرد.

احمد پهلوانیان به تهدید نرم دشمنان علیه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی دقیق و انعکاس مسائل به آحاد مردم دارند.

همچنین در این مراسم که توسط بسیج رسانه استان یزد و با حضور خبرنگاران و خانواده های آنها در بوستان ولایت برگزار شد از خانواده شهدای خبرنگار تجلیل بعمل آمد.

17 مردادماه به مناسبت شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ ی

 نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق و انعکاس مسائل به آحاد مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.