آمریکا تفنگداران دریایی بیشتری را به افغانستان اعزام می‌کند

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا با اعزام تفنگداران دریایی بیشتر به ولایت هلمند افغانستان به بهانه برقراری امنیت در این منطقه موافقت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، آمریکا قصد دارد به بهانه برقراری امنیت در ولایت هلمند افغانستان، تفنگداران دریایی بیشتری را به این منطقه اعزام کند.

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موافقت کرده است که چند تفنگدار دریایی دیگر که تعداد آنها کمتر از 100 نفر خواهد بود را به کشور جنگ‌زده افغانستان اعزام کند. این افراد به 300 تفنگدار دریایی دیگری که هم اکنون در افغانستان حضور دارند، ملحق خواهند شد.

گزارشها حاکی از آن است که یکی از فرماندهان ارتش آمریکا در افغانستان به نام «راجر تورنر» از دولت آمریکا درخواست کرده است که تفنگداران دریایی بیشتری را به این منطقه اعزام کند و این مسئله هیچ ارتباطی به راهبردهای جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در قبال افغانستان ندارد.

این خبر که از سوی منابع ناشناس منتشر شده، تاکنون از سوی پنتاگون تأیید نشده است.

چندی پیش خبرگزاری «صدای افغان» اعلام کرد که با وجود درخواست‌های مقامات وزارت دفاع آمریکا، دونالد ترامپ خواهان ادامه جنگ در افغانستان نیست و هیچ دلیلی برای حضور نظامیان آمریکایی بیشتر در افغانستان نمی‌بیند.


انتهای پیام/

اعزام حدود 100 تفنگدار دریایی آمریکایی به ولایت هلمند افغانستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار