اصفهان؛

استاندار اصفهان خواهان ارتقای توان حرفه ای خبرنگاران شد

استاندار اصفهان خواهان افزایش توان حرفه ای خبرنگاران با ایجاد اتاق های فکر، برگزاری کارگاه ها و تعامل و هم افزایی در مسیر رشد و توسعه همه جانبه استان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور دیشب در مراسم اختتامیۀ دهمین جشنوارۀ مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اصفهان گفت: استان اصفهان از جایگاه ویژه و برجسته ای به عنوان قطب و منبع خبری و رسانه ای کشور برخوردار است.

وی افزود : وجود مراکز علمی و دانشگاهی و هنرمندان برجسته باعث شده که استان اصفهان به عنوان قطب و منبع خبری جایگاه مهم و ویژه ای در کشور داشته باشد و پویایی خبرنگاران نیز به توسعه همه جانبه استان منجر می شود.

وی با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران و تاثیر آنها بر فعالیت های مدیران و مسئولان گفت:برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان نقش و رسالت مطبوعات و رسانه های استان را بیش از پیش برای همگان روشن خواهد کرد و به توسعه همه جانبه استان کمک خواهد کرد.

زرگرپور افزود: رسانه ها باید توانمندی های استان اصفهان با پشتوانه قوی مذهبی و تاریخی را بیش از پیش به نمایش بگذارند .

استاندار اصفهان افزود: برگزاری جشنواره توسط خانه مطبوعات نقش رسانه ها را برای تقویت جایگاه استان و کمک به توسعه آن تثبیت می کند و توانمندی های استان را با برخورداری از پشتوانه تاریخی و مذهبی به نمایش خواهد گذاشت.

زرگر پور ادامه داد: دهمین جشنواره مطبوعات استان می تواند در ایجاد انگیزۀ رقابت رسانه ای در بین خبرنگاران نقش مهم و ویژه ای ایفا کند و نوآوری های رسانه را به آنان ارائه می کند و بین آنها وحدت کلمه ایجاد کند.

دهمین جشنوارۀ مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف شب گذشته به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار