اردبیل؛

بازدید بیش از ۲۰۰۰ گردشگر خارجی از مناطق گردشگری سرعین

بیش از ۲ هزار گردشگر خارجی از مناطق گردشگری، تفریحی و طبیغعی شهرستان سرعین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری فرماندار سرعین افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار گردشگر خارجی از مناطق تفریحی، توریستی و طبیعی شهرستان سرعین بازدید کرده‌اند و زیرساخت‌های لازم برای حضور این گردشگران در شهرستان سرعین فراهم شده که در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امسال یک میلیون دستگاه خودرو وارد سرعین شده است، گفت: براساس آمارهای ارائه شده بیش از چهار میلیون گردشگر داخلی و خارجی از این شهرستان بازدید کردند که مهمترین هدف ما کسب رضایت گردشگران در منطقه است.

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه در حال‌ حاضر 11 آبگرم سنتی و مدرن آماده خدمات‌دهی به گردشگران در سرعین است، اظهار داشت: نظارت خوبی بر بهداشت و نحوه خدمات‌رسانی در آبگرم‌های سرعین وجود دارد که این امر رضایت گردشگران را نیز به دنبال داشته است.

ناصری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مسئولان شهرستان سرعین که موفقیت‌آمیز بوده کاهش ترافیک شهری است که در این زمینه برنامه‌ریزی منظم و هدفمند انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیاده شهر سرعین نیز به طور ویژه انجام شده است، افزود: با اجرای پیاده شهر شاهد کاهش ترافیک شهری در این شهرستان هستیم که این طرح در منطقه تداوم می‌یابد.

فرماندار سرعین بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان سرعین راه‌اندازی سیستم دفع فاضلاب مدرن گردشگری است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین پارک سرعین نیز به مساحت 8 هکتار به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ع

بازدید گردشگران خارجی شهر سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.