دامغان;

کشف 64 کیلوگرم مواد مخدر در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان گفت : 64 کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان طی سال جاری کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید علی اکبر میری فرمانده انتظامی دامغاندر نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه ۱۲۷ نفر از توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند، گفت : از این تعداد دستگیر شدگان را ۱۲۲ نفر مرد و پنج نفر دیگر را زن تشکیل می دهند که در ۱۸ باند مواد مخدر ساماندهی شده بودند همچنین باید گفت ۱۱ نفر از این افراد اتباع ایرانی نیستند.

 

وی با اشاره به کشف ۶۴ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در دامغان طی سال جاری، افزود: در راستای عزم جدی ناجا در برخورد با جرایم حوزه مواد مخدر، ۱۶ مکان که در بحث استحصال مواد مخدر سنتی فعالیت داشتند، شناسایی و عوامل آن ها دستگیر شده اند که در این امر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته ایم.

 

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه ۲۲۰ افغانستانی غیر مجاز از دامغان اخراج شدند، تاکید داشت: این افراد دارای مدرک اقامت نبوده و پس از شناسایی به مرز ایران و افغانستان بازگردانده شده اند.

 

میری بیان داشت: پنج هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در شهرستان فعالیت دارند که از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۳ واحد صنفی فاقد پروانه فعالیت و عدم رعایت مسائل صنفی و بهداشتی و عرضه و فروش لوازم پوشاک و ... در برابر مقررات پلمپ شده اند.

 

وی اضافه کرد: پلیس اماکن فرماندهی انتظامی دامغان ۹۲۰ مورد بازدید از اماکن صنفی این شهرستان طی سال جاری داشته که از این تعداد ۵۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب بودند.

 

فرمانده انتظامی دامغان در ادامه ضمن اشاره به کشف ۱۸ درصدی سرقت های به وقوع پیوسته در شهرستان، تاکید کرد: در بحث وقوع سرقت طی چهار ماه و نیم گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش هفت درصدی در وقوع برخوردار بودیم و در بحث پیگیری نیز، در این مدت ۶۹ نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

 

میری با بیان اینکه طی سال گذشته یک مورد سرقت به عنف در دامغان توسط سارقان به وقوع پیوست، بیان داشت: در سال جاری هیچگونه سرقت به عنف گزارش نشده است.


انتهای پیام / ه

 

اخراج ۲۲۰ افغانستانی غیر مجاز از دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.