کرمان؛

ارایه خدمات رایگان پزشکی در بخش یزدان آباد

تیم پزشکی و مشاوره ای کاروان سلامت با حضور در بخش یزدان آباد اقدام به ارایه خدمات پزشکی رایگان به اهالی این منظقه کرد.

ارایه خدمات رایگان پزشکی در بخش یزدان آبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امیر ابراهیمی کارشناس اداره بهزیستی شهرستان زرند گفت: این کاروان با هدف ارتقا سلامت جامعه در مناطق کم برخوردار و محروم خدماتی از جمله پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشکی، مامایی ، بینایی سنجی طب سنتی و مشاوره را اریه می کند.

وی در ادامه با تشکر از پزشکان ، پرستاران و کارشناسان شرکت کننده در طرح گفت : این طرح با همکاری بسیج جامعه پزشکی ، مراکز غیر دولتی سازمان بهزستی ، هلال احمر و شبکه بهداشت درمان زرند در حال اجرا می باشد که مردم می توانند با مراجعه به محل اجرای طرح از خدمات رایگان آن استفاده نمایند.

امیر ابراهیمی با اشاره به هزینه بر بودن خدمات سازمان بهزیستی ، خواستار حمایت خیرین از این سازمان جهت ارایه خدمات مطلوب تر به افراد نیازمند و مددجویان شد.

همچنین حجه الاسلام سهرابی امام جمعه بخش یزدان آباد درحاشیه بازدید از اجرای این طرح ضمن تشکر از مجریان این طرح گفت: ما در بحث بهداشت و درمان با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم که اجرای اینگونه برنامه ها می تواند کمک شایانی به ارتقای سلامت جسم و روان جامعه داشته باشد.

امام جمعه یزدان آباد در ادامه با ذکر ایه یا من اسمه دواء و ذکر الشفا افزود: از آنجاییکه طب امروز ریشه در طب اسلامی مردم ما باید عنایت ویژه ای به رعایت نکات بهداشتی سفارش شده در دین اسلام داشته باشند

وی در ادامه از مسئولین امر خواستار رفع مشکل کمبود پزشک مرکز درمانی این بخش شد.

انتهای پیام/ح

 

ارایه خدمات رایگان پزشکی در بخش یزدان آباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار