مشهد؛

افزایش ۱۶ درصدی ذخیره سازی گازدرپالایش گاز شهید هاشمی نژادسرخس

با پیش بینی‌های انجام شده و تعامل مثبت بین شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق (بالا دستی) و پالایشگاه خانگیران مشکلی برای تامین انرژی پاک در زمستان ۹۶ وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛سید مجید منبتی مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد درجلسه مشترکی بین مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق گفت:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده توقف کلی گاز ترش و انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه و بالادست در محدوده زمانی یکم تا پنجم شهریورماه انجام خواهد پذیرفت.

وی افزود: در راستای ارزیابی آمادگی مقابله با بحران، مانور مشترک بین دو شرکت برنامه ریزی و به زودی اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با اشاره به توانمندی دو شرکت در زمینه خودکفایی، اقتصاد مقاومتی و مسئولیت اجتماعی گفت: برای حداکثر بهره برداری از تاسیسات ذخیره سازی به عنوان پشتوانه تولید در زمستان نیاز است حداکثر تزریق در هشت ماهه اول سال انجام پذیرد.

منبتی افزود: موضوع رسیدگی به مسائل محیط زیستی، HSE و تاثیر متقابل این موضوعات بر فعالیت‌های دو شرکت در جلسه فوق مطرح و بر رعایت استاندارد‌ها و دستور العمل‌ها تاکید شد.

وی بر اهمیت جلسات مشترک بین دو شرکت با هدف بهبود چرخه تولید گاز و حداکثر استفاده از پتانسیل‌های موجود تاکید کرد.
در پایان مدیران عامل دو شرکت از تلاش‌های مسئولین و کارکنان زیرمجموعه تشکر و قدردانی نموده و تزریق بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز به مخزن شوریجه D. که حاکی از رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است را افتخاری برای دو شرکت عنوان کردند.

انتهای پیام// م.. ه.

 

آمادگی برای خدمت رسانی در زمستان ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار