نخستین کارگاه آموزش ساخت سازه‌های ماکارونی ویژه کودکان کار در استان البرز برگزار شد

نخستین کارگاه آموزش ساخت سازه‌های ماکارونی ویژه‌ی کودکان کار در خانه مهر استان البرز و تحت نظر مربیان افغانستانی برگزار شد.

شایگانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، نخستین کارگاه آموزش ساخت سازه‌های ماکارونی ویژه‌ی کودکان کار استان البرز تحت نظر مربیان افغانستانی در خانه‌ی مهر این استان برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که در خانه‌ی مهر بخش مهردشت استان البرز برگزار شد، بیش از بیست کودک کار به آموزش و ساخت سازه‌های ماکارونی زیر نطر استادان افغانستانی پرداختند.

احمد معتمدی مربی کارگاه دو روزه آموزش ساخت سازه‌های ماکارونی با بیان اینکه قرار است، دو تیم از میان شرکت‌کنندگان انتخاب و به مسابقات کشوری مازندران و بین‌المللی کاشان که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، اعزام شوند، افزود: هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ها ایجاد میل و انگیزه رقابت در بین دانش‌آموزان و بویژه کودکان کار است.

مدیر اجرایی مسابقات بین المللی سازه‌های ماکارانی دانشگاه کاشان تاکید کرد: کودکان کار فارغ از رنگ و ملیت همواره مورد کم لطفی و نامهربانی قرار گرفته‌اند و در محدودیت‌ها و محرومیت‌های بسیاری به سر برده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: من و همکارانم در گروه مهندسان آینده افغانستان در تلا ش هستیم تا با برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای این کودکان آنان را به آینده‌ی خود امیدوار کنیم و دیگر شاهد گرایشات این کودکان به سمت بزه‌کاری و... نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار