کرمان؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر فرهنگ اقتصادی

استاندار کرمان گفت: می توان وظایف جدیدی را برای شورای هماهنگی در راستای فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی تعریف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی در آئین تقدیر از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت ها، مراسمات و موضوعات مهم نظام کارهای تبلیغی را با حضور گسترده مردم داشته است و کارنامه بسیار خوبی در این زمینه از جمله در 22 بهمن ماه، روز قدس و سایر آئین های ملی و مذهبی وجود دارد.
وی روز بسیار مهم خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت و ادامه داد: آرزو دارم که همه ما در تمامی عرصه های داخلی و خارجی بر اساس همدلی و همکاری موجود در کشور موفق باشیم.
رزم حسینی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر هماهنگی در تبلیغات تاکید دارند، نشان می دهد اگر در همه کارها و عرصه ها، هماهنگی بین دستگاهی محقق شود، موفق خواهیم بود .
وی با اشاره به اینکه در قالب مثلث توسعه اقتصادی نمونه ای از هماهنگی را انجام داده ایم و آثار آن در سطح استان قابل مشاهده است، عنوان کرد: آثار اقتصاد مقاومتی و حضور معین های اقتصادی را می توان در جای جای استان کرمان مشاهده کرد.
وی بر توسعه فرهنگ اقتصادی و تعالی بخشی فرهنگی در خانواده ها تاکید و خاطرنشان کرد: بخش عمده اقدامات اقتصاد مقاومتی در استان کرمان را می توان در قالب تزهای دانشگاهی تشریح کرد و بخش زیادی از این اقدامات نیز در حوزه فرهنگی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه دو حلقه فرهنگ و اقتصاد باید به یکدیگر متصل شوند، اظهار کرد: استان کرمان باید راه ترقی پایدار خود را پیدا کند این کار با حمایت، همدلی، همزبانی، اقدام جهادی و نیت خیر امکان پذیر است.
استاندار کرمان به نشست روز گذشته معین های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در تهران اشاره و بیان کرد: دراین نشست پیشنهاد شد که سمیناری برای انتقال تجربیات معین های اقتصادی برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز گفت:این شورا در طول سالهای پس از انقلاب همواره در پاسداشت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا بوده و جزو انصار اسلام و یاران انقلاب محسوب می گردد.
مهدی صدفی افزود:مهم ترین هدف از تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاعه، تثبیت و تعمیم فرهنگ دینی و اعتقادی در بین اقشار مختلف جامعه است.
وی ادامه داد: در هر جامعه، کشور و ملت های مختلف روزهای ماندگار و تاریخی را با همان تفکرات و اعتقادات خاص خود ثبت و ضبط می کنند که برای ملت ها و جوامع مختلف ارزشمند است.
صدفی تصریح کرد: در جامعه و نظام مقدس اسلامی علاوه بر نگاه ملی به مناسبت های مختلف و تعظیم شعائر مذهبی یک نگاه اعتقادی هم وجود دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: در فرهنگ دینی و مبانی اعتقادی ما بحث تعظیم شعائر مذهبی به عنوان یک رکن و آموزه دینی بسیار موثر مورد تاکید دین مبین اسلام است.

انتهای پیام/ی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر فرهنگ اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار