رونمایی از تمبر یادبود آزمایش موشکی کره شمالی+ تصاویر

تمبر پرتاب موفقیت‌آمیز دو موشک بالستیک بین قاره‌ای کره شمالی رونمایی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تلگراف؛ کره شمالی در راستای موفقیت پرتاب دو موشک بالستیک بین قاره‌ای در ماه ژوئیه از تمبر‌های یادبود این رویداد رونمایی کرد. یکی از تمبر‌ها منقش به تصویر «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی است درحالی که وی کنار یکی از فرماندهانش دست خود را به نشانه موفقیت پرتاب موشک «هواسونگ ۱۴» مشت کرده است.

رونمایی از تمبر یادبود آزمایش موشکی در کره شمالی+تصاویر
کره شمالی از کشور‌هایی است که به طور مرتب تمبر رویداد‌های مختلف را منتشر می‌کند و از این طریق به درآمد چشمگیری که حاصل از فروش تمبر‌ها در بازار مجموعه داران است، دست می‌یابد.

رونمایی از تمبر یادبود آزمایش موشکی در کره شمالی+تصاویر
ماه گذشته، دو تمبر ویژه در کره شمالی منتشر شد که یکی مجموعه‌ای از موشک‌های حامل کلاهک هسته‌ای که به سمت کاخ سفید نشانه رفته بودند را نشان می‌داد و دیگری منقش به موشک منفجر شده آمریکایی بود.

رونمایی از تمبر یادبود آزمایش موشکی در کره شمالی+تصاویر
علاوه بر تمبر‌های مناسبتی، تمبر شخصیت‌های معروف در کره شمالی نیز بازار خوبی دارد. مجموعه تمبر‌های شاهزاده دیانا از محبوبترین تمبر‌ها در این کشور است.

در ماه‌های اخیر، پیونگ یانگ چندین آزمایش موشکی و هسته ای انجام داده است. این اقدامات کره شمالی از سوی جوامع بین المللی محکوم شده است. پیونگ یانگ موشک بالستیک قاره پیمای هوآسونگ ۱۴ خود را برای دومین بار در یک ماه گذشته آزمایش و اعلام کرده تا زمانیکه تهدید‌های آمریکا علیه این کشور و رزمایش مشترک کره جنوبی و آمریکا در منطقه حساس ‏شبه جزیره کره ادامه داشته باشد، پیونگ یانگ نیز علاوه بر تداوم آزمایش‌های موشکی، توان هسته‌ای و تسلیحاتی خود را ‏تقویت خواهد کرد. ‏

انتهای پیام/

 

تمبر یادبود آزمایش موشکی کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
زنده باد کره شمالی .
آخرین اخبار