قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معتدلین هر دو جناح در کابینه دوم روحانی حضور دارند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: خوشبختانه وزرای معرفی شده معتدلین هر دو جناح و همراه و همسو با تفکر رئیس‌جمهور هستند.

داریوش قنبریداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وزرای معرفی شده برای کابینه دوازدهم، اظهار داشت: حدود نیمی از وزرایی که به مجلس شورای اسلامی معرفی شده‌اند در کابینه قبلی هم حضور داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزرای معرفی شده همراه و همسو با تفکر رئیس‌جمهور هستند و از معتدلین هر دو جناح در این لیست دیده می‌شود.

قنبری تیم اقتصادی معرفی شده از سوی رئیس جمهور را توانمند و با تجربه عنوان کرد و افزود: وزیر معرفی شده برای کرسی وزارت اقتصاد بسیار توانمند است و تجربه خوبی در این زمینه دارد. محمد شریعتمداری گزینه وزارت صنعت نیز سال‌ها تجربه حضور در حوزه بازرگانی کشور را دارد و انتخاب مناسبی است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: وزیر معرفی شده برای وزارت کشاورزی نیز در حوزه کاری خود صاحب نام است و مدیریت موفقی در چند کابینه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع کابینه معرفی شده را توانمند، با تجربه و متخصص می‌دانم که می‌توانند کشور را به سمت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر حرکت دهند.

انتهای پیام/

 

اعضای کابینه دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار