علیخانی: از این كه در كنار تیم نیستم ناراحتم/ بازیكنان خودشان را باور كنند

پاسور غایب تیم ملی والیبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا گفت: از این كه به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستم تیم ملی را همراهی كنم به شدت ناراحت هستم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شبنم علیخانی، پاسور با سابقه و با تجربه تیم ملی والیبال بانوان ایران در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا، نمی‌تواند تیم ملی كشورمان را همراهی كند. این بازیكن مدتی قبل با آسیب‌دیدگی سختی مواجه شد و به همین دلیل امكان حضور در تركیب تیم ملی را از دست داد.


علیخانی كه این روزها به شدت از عدم همراهی تیم ملی زنان، ناراحت و دلگیر است در گفتگو با با باشگاه خبرنگاران جوان، از آرزوهایش برای هم‌تیمی‌هایش گفت: بعد از 10 سال كه در تمام اعزام‌های تیم ملی بانوان این تیم را همراهی می كردم، به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستم در كنار تیم باشم واین برایم به شدت ناراحت‌كننده است.

او ادامه داد: نتوانستم كنار تیم ملی باشم آن هم در شرایطی كه دختران ایران امسال كار سختی در مسابقات دارند و برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر و تكرار جایگاه قبلی خود در مسیری دشوار قرار گرفته‌اند.

حضور بازیکنان باتجربه در دیدارهای آسیایی والیبال تعیین کننده است

علیخانی خاطرنشان كرد: قطعا در این دوره از مسابقات حضور بازیكنان با تجربه می‌توانست خیلی مفیدتر باشد اما متاسفانه من نتوانستم تیم را همراه كنم. اعتقاد من این است كه بازیكنان تیم ملی اگر در دیدارهای سخت پیش‌رو خودشان و توانمندی‌هایشان را باور داشته باشند ، قطعا می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند و این برایشان دور از دسترس نیست.


پاسور تیم ملی والیبال بانوان افزود: برای تک تک هم تیمی‌هایم آرزوی موفقیت در نبرد سخت قهرمانی آسیا دارم و باید بگویم كه دلم پیش آن‌هاست و در خانه ماندن در این شرایط واقعا برای من آزار دهند است. امیدوارم با تلاش و پشتكار و توكل بر خدا بتوانند به نتایج خوبی دست پیدا كنند و دهان منتقدانی كه در نهایت بی انصافی از دختران والیبال انتقاد می‌كنند را ببندند.


انتهای پیام/


آرزوی موفقیت پاسور غایب تیم ملی والیبال بانوان برای همی‌تیمی‌هایش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.