غلبه تیم ملی هندبال برنفت و گاز گچساران در یک دیدار دوستانه

تیم ملی هندبال کشورمان امروز موفق شد تیم نفت و گاز گچساران را در یک دیدار تدارکاتی از پیش رو بردارد.

غلبه تیم ملی هندبال برنفت و گاز گچساران در یک دیدار دوستانهبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم  ملی هندبال کشورمان و نفت و گاز گچساران نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر هندبال کشور امروز از ساعت 18 برای دومین بار در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند.  این بازی همانند بازی گذشته برای آماده سازی هر چه بهتر ملی پوشان و بازیکنان نفت و گاز گچساران برای حضور در رقابت های سئول کاپ و جام باشگاه های جهان برگزار شد. 

تیم ملی کشورمان که آخرین مرحله آماده سازی اردوی خود برای حضور در رقابت های سئول کاپ را سپری می کند موفق شد با نتیجه 31 بر 26 نفت و گاز گچساران را از میان بردارد. 

کاروان تیم نفت و گاز گچساران پس از این بازی راهی شهر خود شد تا سوم شهریور برای حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان عازم قطر شود. تیم ملی هندبال کشورمان هم فردا آخرین اردوی خود را برگزار می کند و پس فردا برای حضور در تورنومنت سئول کاپ و رویارویی با تیم های میزبان و تونس عازم کره جنوبی می شود. 

نکته جالب توجه اردوی پایانی تیم ملی نبود لژیونر ها به دلیل حضور در تمرینات باشگاهی بود . همچنین لژیونر های هندبال کشورمان علی رغم رایزنی های فدراسیون هندبال نمی توانند در مسابقات سئول کاپ حاضر شوند. 

انتهای پیام / 

پیروزی شاگردان حبیبی در مقابل شاگردان آزاد منجیری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار