شوق بیش از حد نماینده پارلمان عراق در رأی‌گیری + فیلم

حرکات دو نماینده پارلمان عراق در تشویق و منع سایر نمایندگان به رأی‌گیری، صحنه‌های جالبی به وجود آورد.

عجیب ترین نوع رای گیری در پارلمان عراق+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،انتخابات کنونی در عراق با انتخاباتی که در دوره صدام حسین دیکتاتور سابق برگزار می شد کاملا متفاوت است زیرا در زمان صدام انتخابات صوری برگزار می شد تا برای جامعه جهانی این گونه نمایش داده شود که صدام به طور دموکراتیک بر عراق حکومت می کند، ولی امروز مردم عراق در انتخاباتی شرکت می کنند که در فضایی از آزادی و دموکراسی برگزار می شود.

در یکی از جلسات رای گیری انتخابات پارلمانی عراق، یک نماینده زن علنا از سایر نمایندگان می‌خواهد به طرح پیشنهادی رای ندهند، از طرفی یکی دیگر از نمایندگان می‌خواهد به طرح پیشنهادی از سوی رئیس مجلس عراق رای بدهند.

گفتنی است بر اساس گزارش‌های سومریه نیوز، روز دوشنبه پارلمان عراق جلسه رسمی خود را با ریاست سلیم جبوری و حضور 180 نماینده برگزار کرد و پارلمان به برگزاری همزمان انتخابات شوراهای استانی با انتخابات سراسری پارلمانی رای مثبت داد، رای‌گیری در مورد قانون انتخابات شوراهای استانی انجام شد و نمایندگان پارلمان به قانون انتخابات شوراهای استانی رای دادند.

پارلمان نیز با پیشنهاد ارائه شده از سوی جبوری برای به تعویق افتادن رای‌گیری در مورد ماده 37 قانون انتخابات شوراهای استانی به ویژه انتخابات شورای استان کرکوک موافقت کرد.

انتهای پیام/

 رای گیری متفاوت در پارلمان عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.