آغاز به کار شبکه ماهواره ای «نه به همه پرسی» در کردستان عراق

شبکه ای ماهواره ای با نام «نه، به همه پرسی» برای مردم اقلیم کردستان عراق پخش خود را شروع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با تشکیل کمپین نه، به همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق، یک شبکه تلویزیونی با نام «نخیر به همه پرسی» پخش برنامه های ماهواری خود را از ماهواره نایل ست آغاز کرد تا به گفته مسئولان این شبکه، مردم اقلیم کردستان عراق را در خصوص خطرات همه پرسی هوشیار سازد.
 
این شبکه که گفته شده، بیشتر برنامه های آن تولیدی و ضبط شده است، قصد دارد، به مردم اقلیم کردستان عراق در خصوص تاثیرات منفی برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق اطلاع رسانی کند.
 
در مقابل، مسئولان اقلیم کردستان عراق، راه اندازی این شبکه تلویزیونی را به خارج از منطقه اقلیم مرتبط می دانند، بطوری که محمد گردی مدیرکل رسانه ها در وزارت فرهنگ اقلیم کردستان عراق، در خصوص آغاز بکار این شبکه تلویزیونی گفت: روز سه شنبه در وزارت فرهنگ اقلیم کردستان عراق جلسه ای در این خصوص برگزار شد و باید اعلام کنم که این شبکه مجوز فعالیت در اقلیم کردستان عراق ندارد.

وی افزود: این شبکه ظاهرا در خارج از اقلیم کردستان عراق راه اندازی شده و می کوشد رای خیر به همه پرسی را در میان مردم اقلیم کردستان عراق تقویت کند.

محمد گردی در ادامه اظهار داشت: ما تلاش می کنیم بدانیم این شبکه از کجا برنامه های خود را پخش می کند و نظارت دقیقی بر برنامه های آن داشته باشیم.
 
انتهای پیام/  

راه اندازی شبکه ماهواره ای برای ترغیب مردم کردستان عراق به مخالفت با همه پرسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار