مشهد؛

افزایش 50 تومانی بهای بلیت اتوبوس‌ از ابتدای شهریور

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به لایحه شهرداری مبنی بر افزایش 50 تومانی بهای بلیت اتوبوس رای مثبت داد.

افزایش 50 تومانی بهای بلیت اتوبوس‌ از ابتدای شهریوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید صولت مرتضوی شهردار مشهد گفت: امسال 184 میلیارد تومان از بودجه جاری یعنی معدل 20 درصد آن را به سازمان اتوبوسرانی یارانه پرداخت کرده‌ایم که اگر هر سال این رقم افزایش یابد درآمدهای پایدار شهرداری به خطر می‌افتد.

وی افزود: رییس جمهور در اولین سفر خود به مشهد قول 200 دستگاه اتوبوس را برای این شهر داد که محقق نشد.

شهردار مشهد گفت: وظیفه دولت است که 82 درصد از منابع لازم برای خرید اتوبوس را در شهرها پرداخت کند در صورتی که این مهم صورت نمی‌گیرد.

محمد کمال سرویها رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در این مورد گفت: ما 50 تومان به بهای بلیت اتوبوس اضافه می‌کنیم تا مجبور نشویم 300 اتوبوس را از خدمت‌رسانی به مردم خارج کنیم.

علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد مقدس نیز با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی یارانه پرداختی شهرداری به اتوبوسرانی به صفر نمی‌رسد، افزود: اگر از امروز بهای بلیت اتوبوس را 103 تومان افزایش دهیم باید همان یارانه 35 میلیارد تومانی سال قبل را بپردازیم.

وی گفت: لذا پیشنهاد شهرداری افزایش 100 تومانی بهای بلیت اتوبوسرانی در بخش دولتی و سازمانی می‌باشد زیرا شهرداری دیگر توان پرداخت یارانه به اتوبوسرانی را ندارد.

انتهای پیام// م.م

افزایش نرخ بهای بلیط اتوبوس در مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.