همراه با فیلم «بيست و يک روز بعد» در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران در برنامه تهران در شب، فیلم «بيست و يک روز بعد» را به مخاطبان معرفی می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ كافه هنرِ «تهران در شب» هر هفته به یک فیلم سینمایی اختصاص می‌یابد. این هفته در بخش فيلم علاوه بر آمار فروش اكران‌ها و خبرهای سينمايی به بررسی فيلم «بيست و يك روز بعد» به همراه گزارش مردمی قبل و بعد از تماشای فيلم پرداخته می شود.

فیلم «بیست و یک روز بعد» اولین اثر سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان است. داستان این فیلم درباره نوجوانی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود.

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی از بازیگران فیلم بیست و یک روز بعد هستند.

موضوعِ برنامه تهران در شبِ ١٢ مرداد؛ درباره امضاست. مهمان اين هفته تهران در شب لطفعلی خانی يكی از طراحان امضاست كه برای افراد معروف هم امضا طراحی كرده است.

در بخش موسيقی كافه هنر هم به تازه‌های خبر در عالم موسيقی پرداخته می‌شود. در این شب با استاد حيدر كاكی گفت‌وگو خواهد شد.

مخاطبان می توانند تهران در شب را همراه با آيتم هايی از جمله كافه هنر، اخبار هفته، برداشتِ آزاد، كاغذ رنگی، داستان شب و ... از رادیو تهران بشنوند. اين برنامه در گروه برنامه‌ريزی و مديريت شهری راديو تهران به تهیه‌کنندگی مریم السادات آصفی تهيه می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

نقد فیلم محمدرضا خردمندان در رادیو تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار