کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازگشت حجاج، نرخ مرغ را افزایش نمی‌دهد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: افزایش نرخ مرغ با بازگشت حجاج شایعه ای بیش نیست و با توجه به افزایش جوجه ریزی، نرخ مرغ طی روزهای آتی در بازار، نوسانی را تجربه نخواهد کرد.

بازگشت حجاج، نرخ مرغ را افزایش نمی‌دهدمحمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ اظهار داشت: در حال حاضر هر کیلو مرغ زنده با نرخ 5 هزار و 300 تا 5 هزار و 400 تومان از مرغداران خریداری می شود که این رقم بیانگر سود 5 تا 6 درصدی مرغدار است.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ مرغ با بازگشت حجاج شایعه ای بیش نیست، افزود: با توجه به افزایش جوجه ریزی، نرخ مرغ طی روزهای آتی در بازار نوسانی را تجربه نخواهد کرد.

کمالی سروستانی نرخ منطقی هر کیلو مرغ را 7 هزار و 500 تا 8 هزار تومان اعلام کرد و گفت: البته نرخ مرغ بسته به مناطق مختلف متغییر است که دستگاه های مربوطه باید نظارت کافی بر خرده فروشان داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در خصوص آخرین وضعیت نرخ جوجه یکروزه در بازار بیان کرد: گرچه نرخ منطقی هر قطعه جوجه یکروزه هزار و 600 تا هزار و 700 تومان است اما در شرایط کنونی با نرخ های بالاتر از 2 هزا رو 500 تومان به فروش می رسد .

وی تصریح کرد: علی رغم نوسانات بی رویه نرخ جوجه یکروزه به سبب افزایش جوجه ریزی از سوی مرغداران نگرانی هایی مبنی بر کاهش نرخ مرغ از نیمه شهریور ماه  در بازار وجود دارد.

انتهای پیام/

 آخرین وضعیت نرخ جوجه یکروزه در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار